Royal Canin Veterinary Feline Gastro Intestinal Moderate Calorie - 12 x 85 g

Brand: Royal Canin Veterinary Diet

Ruoansulatuskanavan sairaudet ovat kissoilla yleisiä, sillä vatsa ja suolisto ovat niiden elimistön herkimpiä alueita. Krooninen ripuli tai oksentelu ovat yleisiä oireita. Usein siirtyminen pitkäkestoisesti terapeuttisiin erikoisravintoihin on välttämätöntä. Royal Canin Veterinary Feline Gastro Intestinal Moderate Calorie -ruoka sopii lihomiseen taipuvaisille kissoille, sillä sen energiapitoisuus on kohtuullinen. Fermentoituvat kuidut (FOS) säätelevät suoliston motoriikkaa ja pitävät suoliston bakteerikannan tasapainossa. Ruoan proteiinit ovat hyvinsulavia eivätkä siksi kuormita vatsaa tai suolistoa. Ruoansulatuskanavan sairauksista kärsivillä kissoilla on usein heikko ruokahalu. Siksi tämä ruoka on erittäin maukasta ja maittavaa. Pitkäketjuiset EPA- ja DHA-rasvahapot edistävät suoliston terveyttä. Tuotteen erityisominaisuudet: Hellävarainen ruoansulatukselle: Hyvinsulavat proteiinit vähentävät käymisprosesseja suolistossa. Fermentoituvat kuidut (FOS) pitävät suolistoflooraa tasapainossa. Kohtuullinen energiapitoisuus: Sopii kohtuullisen rasvapitoisuuden ansiosta pitkäkestoiseen käyttöön myös ylipainoon taipuvaisille kissoille. Maittava: Ruoansulatuskanavan sairauksista kärsivillä kissoilla on usein heikko ruokahalu. Maukas ruoka tukee spontaania ruokailua. EPA/DHA: Eikosapentaeenihappo (EPA) ja dokosaheksaeenihappo (DHA) ovat pitkäketjuisia omega-3-rasvahappoja. Ne tukevat suoliston terveyttä. Lisätietoa: Royal Canin Veterinary Feline Gastro Intestinal Moderate Caloriesopii kroonisen haimatulehduksen elinikäiseksi tukihoidoksi.