Royal Canin Sensitivity Control - Veterinary - 3,5 kg

Royal Canin Sensitivity Control on tasapainoinen täysravinto täysikasvuisille kissoille, jotka kärsivät ruoka-aineintoleranssista tai ruoka-aineallergiasta. Tyypillisiä yliherkkyysoireita ovat krooninen tai akuutti ripuli sekä suoliston tai vatsan tulehdustila. Myös kutina, ihotulehdus ja turkkiongelmat ilmentävät allergioita. Royal Canin Veterinary - Sensitivity Control ruoan ainesosalista on lyhyt intoleranssien minimoimiseksi. Lisäksi ruoka sisältää vain yhtä eläinperäistä proteiinia. Ankka on erittäin vähän allergisoiva ja myös herkät eläimet sietävät sitä hyvin. Ihotulehduksen estämiseksi ruoka sisältää patentoidun ihonsuojakompleksin, joka sisältää esimerkiksi biotiinia, niasiinia, pantoteenihappoa, sinkkiä ja linolihappoa. Tämä auttaa vahvistamaan ihon suojamekanismia. Ihon terveydelle ovat hyödyllisiä myös rasvahapot EPA ja DHA, jotka voivat lisäksi tukea suoliston terveyttä. Ravintoaineiden yhdistelmä voi myös edistää ja tasapainottaa ruoansulatusta. Käyttöaiheet: krooninen ja akuutti ripuli eliminaatioruokavalio tulehduksellinen suolistosairaus (IBD) ruoka-aineallergia ruoka-aineintoleranssi laktoosi-intoleranssi Vasta-aiheet: tiineet ja imettävät nartut kasvavat kissat Royal Canin Sensitivity Control Veterinary lyhyesti: valikoidut proteiinit: rajallinen proteiinien määrä vähentää ruoka-aineallergian riskiä ihon puolustuskyky: patentoitu ravintoaineyhdistelmä (biotiini, niasiini, pantoteenihappo, sinkki ja linolihappo) lisää ihon puolustuskykyä EPA/DHA: rasvahapot tukevat ruoansulatusjärjestelmää ja hoitavat ihoa ja lieventävät tulehduksia toimiva ruoansulatus: ravintoaineet tukevat ruoansulatusjärjestelmän tasapainoa Lisätietoa: Sensitivity Control -ruoassa on suuri EPA-/DHA-pitoisuus ja sitä voidaan antaa myös ihosairauksissa. Hoitojakso: Ruoka-aineallergiassa tai -intoleranssissa ruokavalion tulee muuttaa. SENSITIVITY CONTROL -ruokaa voidaan tarjota koko täysikasvuisen kissan elämän ajan.