Royal Canin Feline Urinary S/O - Veterinary Diet - 9 kg

Brand: Royal Canin Veterinary Diet

Virtsatiesairaudet, kuten virtsatieinfektio tai virtsarakontulehdus ovat tunnettua kissojen sairauksia. Näistä kärsiviä kissoja tulisi hoitaa virtsateiden terveyttä hoitavalla ruokavaliolla. Virtsateiden sairaudet voivat johtaa virtsakivien syntyyn (mm. struviitti- ja kalsiumoksalaattikivien). ROYAL CANIN URINARY S/O -tuotteet on kehitetty tukemaan virtsarakontulehduksen ja virtsakivien hoitoa sekä auttamaan liuottamaan jo muodostuneita struviittikiviä. Ruoka sopii myös ennaltaehkäiseväksi ruokavalioksi kissoille, joilla on herkät virtsatiet. Royal Canin Veterinary Diet Feline - Urinary S/O LP 34 -ruoassa on matala RSS-arvo, mikä estää uusien kivien muodostumisen. Ruoka lisää myös virtsan määrää. Käyttöaiheet: kalsiumoksalaattikivien ennaltaehkäisy struviittikivien ennaltaehkäisy struviittikivien liuottaminen Vasta-aiheet: tiineys tai imetys, pentuikä krooninen munuaisten vajaatoiminta, metabolinen asidoosi sydämen vajaatoiminta samanaikainen hoito virtsaa happamoittavien lääkkeiden kanssa korkea verenpaine Tuotteen erityisominaisuudet: Stuviittikivien liuottaminen: Urinary S/O -ruoan koostumus auttaa liuottamaan struviittikiviä. Virtsan määrän lisääminen: koostumus lisää virtsan määrää. Siten se estää struviitti- ja kalsiumoksalaattikivien muodostumista. Alikylläisyys: alikylläinen virtsa estää struviitti- ja kalsiumoksalaattikivien muodostumista. Suojaa rakon limakalvoja: glykosamiiniglykaanit (GAG) ovat rakon limakalvon luonnollisia aineksia ja suojaavat limakalvoja bakteereilta ja myrkyiltä. Hoidon kesto: 5 - 12 viikkoa, kunnes virtsakivet tai -kiteet ovat liuenneet. Jatka ruokavaliota vielä vähintään 6 kuukautta sairauden uusiutumisen ehkäisemiseksi. Lisätietoa: Anna sairauden aikana kissalle ainostaan Urinary S/O -ruokaa. Muuten tuotteen teho heikkenee.