Royal Canin Feline Hypoallergenic - Veterinary - 2,5 kg

Allergioissa on kyse immuunijärjestelmän reagoimisesta vaarattomiin ympäristöärsykkeisiin. Vatsa-suolistokanava ja iho ovat lemmikkieläimillä herkkiä alueita, jotka altistuvat erilaisille ympäristövaikutuksille. Kissalle saattaa kehittyä sen elämän aikana ruoka-aineallergiaa tai yliherkkyyttä joitakin ruoka-aineita kohtaan. Mahdollisesti allergiaa aiheuttavat ainekset ja proteiinit voivat olla sekä kasvi- että eläinperäisiä. Allergiset eläimet kärsivät oireista, kuten kutinasta tai ripulista, kun ravinnon tietyt ainesosat aiheuttavat reaktion. Ruokaintoleranssin tai allergisen reaktion kohdalla vähäinenkin määrä ainesosaa riittää allergisen reaktion käynnistämiseksi. Royal Canin Veterinary - Hypoallergenic sopii kissoille, jotka kärsivät kyseisistä intoleransseista ja allergioista, ja joiden tulisi noudattaa tiettyjä ainesosia poissulkevalla ruokavaliota. Käyttöaiheet: eliminaatiodieetti ruoka-aineallergia dermatologisilla ja/tai gastrointestinaalisilla oireilla ruoka-aineyliherkkyys krooninen ripuli kuituihin reagoimaton ummetus suolistotulehdus (IBD) suolistobakteerien epätasapaino (SIBO) Vasta-aiheet: ei sovi tiineille tai imettäville nartuille tai kasvuikäisille kissoille Tuotteen erityisominaisuudet: Hydrolysoidut proteiinit: hydrolysoitu valkuainen alhaisella molekyylipainolla takaa ruoan hypoallergeenisuuden. Ihon suoja: patentoitu yhdistelmä B-vitamiineja ja aminohappoja vahvistaa ihon puolustuskykyä. EPA/DHA: eikosapentaaenihappo (EPA) ja dokosaheksaeenihappo (DHA) ovat pitkäketjuisia omega-3-rasvahappoja. Ne voivat tukea ihon ja suoliston terveyttä. Varma sulavuus: valitut ainesosat voivat tukea ruoansulatuksen tasapainoa. Hoidon kesto: Jos ruoka-aineallergiaa tai yliherkkyyttä epäillään, kissan ruokavalio tulee vaihtaa välittömästi ja ilman siirtymisaikaa. Erityisruokavaliota jatketaan kissan koko elämän ajan.