10 + 2 kaupan päälle! 12 x 185 g Kattovit kissanruoka - Urinary: vasikka

Kattovit Gastro -märkäruoka on vatsalle hellävarainen kissanruoka, joka on kehitetty vatsa-suolistokanavan terveysongelmiin. Suoliston sairaudet aiheuttavat esimerkiksi oksentelua, ruoansulatushäiriöitä, ripulia tai ummetusta. Usein seurauksena on myös laihtumista ja nestehukkaa. Ruoka sisältää hyvin sulavaa ja vatsaystävällistä eläinproteiinia, josta saa energiaa ruoansulatuskanavaa kuormittamatta. Myös alhainen rasva- ja raakakuitupitoisuus säästävät suolistolta vaivaa. Siksi tämä hellävarainen ruoka sopii myös leikkausten jälkeen heikentyneille kissoille vahvistavaksi ravinnoksi. Korkea elektrolyyttipitoisuus auttaa tyydyttämään kissan kivennäisten ja suolojen sekä nesteen tarvetta. Tauriini ja hyödylliset vitamiinit ja kivennäisaineet viimeistelevät tasapainoisen ravintoaineprofiilin. Kattovit Gastro -märkäruoka lyhyesti: hellävarainen kissanruoka ruoansulatushäiriöihin hyvin sulava ateria myös vahvistavaksi ravinnoksi leikkausten jälkeen hyvin sulavia proteiineja: hyvin sulavat eläinproteiinit energialähteenä alhainen rasva- ja raakakuitupitoisuus: ei kuormita ruoansulatuskanavaa korkea elektrolyyttipitoisuus: auttaa nestehukkaan sisältää tauriinia: sydämen ja näkökyvyn tukemiseen vitamiinit ja kivennäisaineet: tasapainoinen ja kokonaisvaltainen ravinto Kattovit Renal -märkäruoka on kehitetty erityisesti munuaissairauksista kärsiville kissoille. Munuaisten toimintahäiriöt voivat olla synnynnäisiä tai tulla siitoksen, ympäristövaikutuksen tai jopa vääränlaisen ruokinnan seurauksena. Munuaissairaan kissan on saatava riittävästi nestettä. Tässä ruoassa on alhainen määrä eläinperäistä proteiinia, sillä runsas määrä eläinproteiinia on usein munuaissairauksien taustalla. Jotta kissa saa kuitenkin tarpeeksi energiaa, aterioissa on paljon kaloreita, mutta ne eivät ole eläinproteiiniperäisiä. Kaliumsitraatti voi auttaa virtsan muuttumista vähemmän happamaksi ja neutraaliksi, mikä ehkäisee siten kivuliaiden virtsakivien eli oksalaattikivien syntyä. Fosforin ja kalsiumin määrää on vähennetty. Tauriini ja hyödylliset vitamiinit ja kivennäisaineet viimeistelevät tasapainoisen ravintoaineprofiilin. Kattovit Renal (munuaisten vajaatoimintaan) lyhyesti: erikoisravinto kissojen munuaissairauksiin ehkäisee oksalaattikristalleja matala proteiinipitoisuus: vähäinen eläinproteiinimäärä suojaa munuaisia muista kuin proteiinilähteistä saatavien kaloreiden määrää on lisätty sisältää kaliumsitraattia: neutraalimpi, vähemmän hapan virtsa ehkäisee virtsakiviä alennettu kalsium- ja fosforipitoisuus sisältää tauriinia: terve sydän ja terävä näkö tärkeät vitamiinit ja kivennäisaineet: tasapainoinen ja kokonaisvaltainen ravinto Kattovit Energy Plus on kehitetty korkeaan energiantarpeeseen. Se sopii esimerkiksi alipainoisille, aliravituille tai akuutisti tai kroonisesti sairaille kissoille (vamma, verenmyrkytys, kasvaimet, raju loistartunta, palovammat). Ruoka tarjoaa myös tiineille, kasvaville tai tavallista aktiivisemmille kissoille niiden korkean kaloritarpeen kattavaa ravintoa. Ruoka sulaa myös helposti. Siksi tässä ruoassa on runsaasti kanaa, maksaa, kalaa ja nautaa hyvin sulavina proteiinilähteenä ja riisiä vatsaystävällisenä, vain harvoin allergisoivana hiilihydraattilähteenä. Korkea kivennäisainepitoisuus viimeistelee tasapainoisen ravinnon. Tauriini ja tärkeät vitamiinit viimeistelevät tasapainoisen ruoan, joka auttaa kohentamaan kissasi kuntoa. Kattovit Energy Plus lyhyesti: erikoismärkäruoka korkeaan energiantarpeeseen ihanteellinen heikkokuntoisille, sairaille tai alipainoisille kissoille sopii myös kasvaville, tiineille tai erittäin aktiivisille eläimille korkea proteiinipitoisuus: paljon eläinproteiinia (kana, maksa, kala ja nauta) energialähteenä vatsaystävällinen riisi: hyvin sulavia hiilihydraatteja, ei allergisoi helposti suuri kivennäisainepitoisuus: aktiiviseen palautumiseen ja kunnon kohenemiseen tauriini: tukee sydämen toimintaa ja näkökykyä tärkeät vitamiinit: vahvistavat immuunijärjestelmää Kattovit Diabetes -märkäruoka on kehitetty erityisesti kissoille, joilla on Diabetes mellitus. Erityisesti kissan ikääntyessä kohonneet verensokeriarvot voivat usein aiheuttaa diabetestä. Tärkeä diabeteksen riskitekijä on ylipaino, joka on yleensä seurausta liiallisesta kalorien- ja rasvansaannista suhteessa liikunnan määrään. Tässä ruoassa on vain vähän rasvaa ja energiaa eikä lisättyä sokeria, joten se voi alentaa kohonnutta verensokeritasoa. Runsas määrä kuitua voi saada ruoan pysymään suolistossa pidempään, jolloin verensokeri ei nouse ruokailun jälkeen niin rajusti. Tärkeä tauriini ja hyödylliset vitamiinit ja kivennäisaineet viimeistelevät tasapainoisen ruoan. Kattovit Diabetes -märkäruoka lyhyesti: erikoisravinto kissoille, joilla on Diabetes mellitus sopii hyvin kissoille, joilla on diabeteksen lisäksi ylipainoa alennettu rasva- ja energiapitoisuus: alentaa verensokeritasoa sokeroimaton korkea kuitupitoisuus: pidempi ruoansulatusvaihe, tasoittaa verensokerin heilahduksia sisältää tauriinia: tukee sydämen toimintaa ja näkökykyä tärkeät vitamiinit ja kivennäisaineet: kokonaisvaltainen ravinto Kattovit Sensitive (hypoallergeeninen erikoisravinto) sopii ravintoaineiden aiheuttamista yliherkkyysoireista kärsiville kissoille. Yliherkkyysoireet, kuten iho- ja turkkiongelmat sekä ruoansulatushäiriöt, eivät ole lainkaan harvinaisia kissoilla. Ongelmien taustalla ovat usein tietyt proteiinilähteet, mutta myös erilaiset viljat. Kattovit Sensitive ei sisällä siksi viljaa hiilihydraattilähteenä. Kana tai kalkkuna ovat ainoat proteiinin lähteet ja ovat vatsaystävällisiä, mikä lisää ruoan siedettävyyttä. Ruoka sopii eliminaatiodieettiin intoleranssioireiden syytä etsiessä. Tärkeät vitamiinit ja kivennäisaineet viimeistelevät tasapainoisen ravintoaineprofiilin. Kattovit Sensitive lyhyesti: erikoisravinto intoleranssioireista kärsiville kissoille sopii ruoka-aineallergiaan ja intoleranssiin vain yksi proteiinilähde: kanasta tai kalkkunasta hyvin sulavaa proteiinia energianlähteenä sopii eliminaatiodieettiin viljaton gluteeniton tärkeät vitamiinit ja kivennäisaineet: tasapainoinen ja kattava ravinto Kattovit Urinary on erikoismärkäruoka kissoille, jotka kärsivät alempien virtsateiden sairauksista. Feline lower urinary tract disease (FLUTD) on yleinen sairaus, johon liittyy usein kivuliaita struviittikiviä. Ne ovat kissalle erittäin epämiellyttäviä ja saattavat myös johtaa munuaissairauksiin. Ruoassa on alhainen magnesiumpitoisuus, minkä vuoksi myös virtsan kivennäisainepitoisuus pienenee. Tämä voi ehkäistä struviittikivien syntyä, sillä niiden kehittymiseen tarvitaan magnesiumia (ammoniakki-magnesium-fosfaattikivet). Virtsaa happamoittava DL-metioniini voi alentaa yhdessä kalsiumsulfaatin kanssa virtsan pH-arvoa hiukan happamaksi (pH-arvo 6,4). Myös tämä voi estää struviittikivien muodostumista, sillä niitä muodostuu vain emäksisessä virtsassa. Tauriini ja hyödylliset vitamiinit ja kivennäisaineet viimeistelevät tasapainoisen ravintoaineprofiilin. Kattovit Urinary lyhyesti: erikoisravinto alempien virtsateiden sairauksista kärsiville kissoille (FLUTD) ihanteellinen struviittikivien ehkäisyyn matala mangesiumpitoisuus: ehkäisee magnesiumpitoisten struviittikivien muodostumista sisältää DL-metioniinia ja kalsiumsulfaattia: alentaa virtsan pH-arvoa sisältää tauriinia: elintärkeää aminohappoa tarvitaan näkökyvyn ylläpitoon ja sydämen toimintaan tärkeät vitamiinit ja kivennäisaineet: tasapainoinen ja kokonaisvaltainen ravinto Nyt tarjouksessa. Voimassa vain rajoitetun ajan: kun ostat nyt 10 x 185 g Kattovit-märkäruokaa kissallesi, saat 2 x 185 g kaupan päälle! Huomaa, että tarjous on voimassa vain tuotenumerolla 942921. Lisätietoa tuotteista saat linkeistä: Kattovit Renal 185 g Kattovit Energy Plus 185 g Kattovit Diabetes 185 g Kattovit Sensitive 185 g Kattovit Urinary 185 g Kattovit Gastro 185 g